Re: Tlenofon?

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:31:21 MET

Janusz - Vahanara wrote:
I co z tego?

> Do andy.pse.pl ping niezły, tylko jaki transfer do/z Telenergo?

A co ma to mieć niby wspólnego z Telenergo?
Czy ja pisałem, że próby robiłem z serwera NNTP czy też z łącza Exotel'a? -)
Whois nie działa dzisiaj? -)

> Skoro przy p2p transfer jest constans, to tym bardziej marne 5 kB/s od
> Skype nie powinno stanowić problemu.

Ja wcale nie twierdzę, że problem leży w paśmie. Wg. standardowego
zgłoszenia użytkownika "mi nie działa". Tzn. po średnio 10-20s
nie słyszę drugiej strony (która usiłuje się łączyć z Neo).
Skype-out nie próbowałem.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-