Re: Tlenofon?

Autor: richie <urip_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:11:19 MET

On Mon, 08 Nov 2004 15:11:32 +0100, Marcin Sochacki
<wanted@spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Dobry żart. Przecież osiedlówki głównie polegają na zasysaniu ile tylko
>fabryka (znaczy ISP) dał(a).

Hmm, no nie wiem. Ja znam takie osiedlówki że możesz p2p to sobie
możesz - w nocy od 24 do 9. W dzień: www (przez transproxy), poczta,
gg i irc się też uruchomią.
Wielu ludzi siedzi tam przez zasiedzenie albo niewiedzę ("pewnie tak
musi to działać"). Być może, gdyby dziś zakładali sobie sieć, to by
wzięli najtańsze neo, ale... zapłacili kiedyś za instalację to im
tamtych pieniędzy szkoda. No i, opłaty istotnie są wciąż (trochę)
mniejsze niż u naszego narodowego operatora za najtańszą usługę.
Ale jeśli pewnego dnia sąsiadka się pochwali jak to ona może sobie
swobodnie pogadać przez komputer, a u mnie to nie będzie działać...

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.