Re: Tlenofon?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 14:44:40 MET

my newsreader told me that Paul wrote:
> Przypuśćmy, że rozwiązanie się sprawdzi i popularna stanie się
> telefonia internetowa. Czy obecna przepustowość polskiego internetu
> wystarczy?

Według mnie korzystanie z połączenia głosowego już dużo bardziej przyjazne dla
sieci od p2p czy nawe grania online.
A ci, którzy teraz tylko przeglądają strony dalej będą tak robić. Będą woleli
prawdziwy telefon.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies