Re: Jak zdobyc wszystkie klasy adresowe obslugiwane w RIPE

Autor: Paweł Małachowski <pawmal_at_to-i-tak.niewazne>
Data: Fri 05 Nov 2004 - 11:37:27 MET

On Fri, 5 Nov 2004, Grzegorz Janoszka wrote:

> Na mój gust to to narzędzie zawiera masę błędów - przykładowo pl1.sh

Zawsze możesz je zgłosić mailem do autora.

> wypluwa wynik, według którego nie ma ani jednej polskiej alokacji
> (wydałem takie polecenie, jakie jest w README).
> Więc całość jest dość bezużyteczna.

Absolutnie. README nie upiera się, że to jest to do czegokolwiek przydatne
lub że będzie działać gdziekolwiek. SOA#1.
Przypadkiem w archiwum, prócz badziewnych skrypcików, są już wygenerowane
wykazy z października -- niektórym zapewne one wystarczą.

--
Paweł Małachowski