Re: podłączenie do ICM i WIX

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 08:14:23 MET

Użytkownik wako1@op.pl napisał:
> Witam dysponuje słabym łączem do netu ale zato mam dość dobre ftp 500GB. Moje
> dwa łącza są zapchane. Zamierzam wystąpić do RIPE os przydział IP oraz AS.
> Dalej podłączyć się do ICMa. Jak to wygląda w praktyce ?
> Tzn bo według informacji
> "ICM-IXP (ICM Internet eXchange Point) jest otwartym punktem wymiany ruchu
> internetowego dla operatorów stosujących protokół BGP4 oraz posiadających
> własny numer AS (Autonomous System)."
> oraz
> "ICM-IXP jest punktem otwartym -- warunkiem podłączenia jest zgoda na wymianę
niby tak ale nie do konca
> [...]
wiesz na twoje 500GB moga nie polecic - na peeringi sie zgadzaja
operatorzy zwykle jak jest sie czym wymieniac, masz troche (kilka tys.
klientow), troche hostingu, itp. bo to ze ty bys chcial korzystac nie
zawsze oznacza ze oni beda mieli co od ciebie ciagnac, czyli to nie
bedzie wymiana tylko ty bedziesz korzystal, wiec moga ci zaproponowac
stawki komercyjne za przylaczenie.