Re: Pytanie do znawców internetu

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 09:33:22 MET DST

Andrzej napisał(a):

> Po prostu chcę założyć swój pierwszy w życiu serwer i chciałem wiedzieć, czy
> ktoś mógłby mnie w ten sposób oszukać.

Ktos moze. Jednak okreslenie zakresu tego "ktosia" wymaga wiedzy
na temat tego jaki to serwer, gdzie jest podlaczony etc. Wtedy
mozna okreslic, kto ewentualnie taki numer moze Tobie wykrecic.

Mozliwosci, przynajmniej teoretycznie, jest wiele. Ktos moze sie
wlamac gdzies i stamtad wejsc na Twoja strone lub prosciej moze
pojsc do kafeiki internetowej z ktorej wejdzie na Twoja strone...

Mysle, ze pomogloby gdybys konkretnie sprecyzowal pytanie.

j.