tepa i pakiety promocyjne he he

Autor: cezar <ctabor_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 17:16:23 MET DST

Jakis czas temu zadzwonila do mnie mila pani z w/w firmy z propozycja zmiany
abonamentu ( tzw darmowe wieczory i weekendy). Brzmi atrakcyjnie wiec czemu
nie.
aLE STRZEŻ SIE KONSUMENCIE moloch wie lepiej co dla ciebie dobre.........
malymi literkami dopisano zdanie:"wewnątrz sieci i poprzez sieć"
tak, że jezeli jestes uzytkownikiem( nieszczesniku) tej uslugi zamiast
zwyczjowego halo zaczynaj od: z jakiej jestes sieci...
a i jeszcze jedno : konsultant telefoniczny ci tego nie powie.......... nie
podpisujesz zadnej umowy a mimo to trybik tej maszyneri zrobi z cienbie
miazge
byly abonent promocji tepsa
cezar

p.s. moze mi ktos poradzic gdzie zglosic skarge na takie praktyki no bo
przeciez tepsa nie zainsatluje automatu, krtory bedzie sie informowal : "
dodzwoniliscie sie pod numer nie objety promocja . dalsze polaczenie na
wlasne ryzyko.

bede wdzieczny za sugestie
ctabor@onet.poczta.pl