Re: KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Tue 26 Oct 2004 - 12:00:49 MET DST

Przemyslaw Frasunek wrote:

> Tego juz nie wiem i wiedziec nie chce.

A dlaczego? To jest bardzo interesujące - jak klientowi, który
nie ma w umowie wpisanych ograniczeń na download monopolista uzasadnił
obcięcie pasma, byłbym zobowiązany za skan pisma.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-