Re: Odpis podatkowy 760 zł za korzystanie z internetu.

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Sun 24 Oct 2004 - 10:29:26 MET DST

On 2004-10-24 08:25, januszek wrote :

> Jezeli ktos mi wystawi fakture za 760 zl to sam bedzie musial
> zafakturowany podatek VAT w zebach zaniesc do Urzedu Skarbowego...

Niektórzy muszą wystawiać jakieś faktury, żeby choć częściowo
zalegalizować pranie pieniędzy albo dochody z szarej strefy.

> Jezeli bedzie to falszywy dokument to konsekwencje moze poniesc
> osoba, ktora na podstawie takiej faktury dokonala odliczenia.

Kto mówi, że fałszywy? Ten "dostawca" dla świętego spokoju zgłosi
działalność telekomunikacyjną w URTiP-ie, potem kupi sobie jakiś modem
i podłączy go do linii telefonicznej jako dostępowy. A nabywca faktury
nie musi przecież korzystać z wykupionego dostępu.

T.