Re: TP SA Nowa oferta

Autor: Wojciech Wielogorski <asj_at_elend.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 14:41:26 MET DST

"viRRus" <virrus@cokolwiek.poczta.fm> wrote in message
news:ckp2cm$cfh$1@inews.gazeta.pl...

> Pamiętaj, że koszt łącza pokrywa (przynajmniej w teorii) abonament, co
> najmniej standardowy (35 zl)
Tak, a podan przeze mnie ceny dotycza toru analogowaego lub "wolnej
transmisji danych". Kabel oficjalnie przewidziany pod transmisje np 1 Mbps
kosztuje sporo wiecej...
Krosowanie pod PSTN z neo+ kosztuje klienta zlotowke a krosowanie pod moje
lacze 565 zl. A ich interes w tym zeby najlepiej kosztowalo jeszcze z 5 razy
wiecej.
Ot, patologia rynku telekomunikacyjnego.

pzdr