Re: TP SA Nowa oferta

Autor: miab <miab1_at_fibernet.pl>
Data: Fri 15 Oct 2004 - 13:43:19 MET DST

Wojciech Wielogorski <asj@elend.pl> wrote:
> "futszaK" <futszak@post.pl> wrote in message

> ciekawe kiedy sie przypieprzy do tego, ze najtansza neostrada do
> abonenta kosztuje 59 zl a dzierzawa lacza do niego samego kabla
> powiedzmy 70-80 zl misiecznie ;-)

Wszystko jest w najlepszym porządku. Elektrony używane do Neotransmisji
mają specjalne własności smarująco konserwujące w odróżnieniu od tych
z pokątnych transmisji które b. niszczą kable. Po paru latach taki
transmisji
kabel wygląda jak ser szwajcarski. Tak ze to musi słono kosztować więcej.
Nie po to mi i innym te kable zapieprzyli żeby na zmarnowanie poszły.

miab