Re: Air2net - ile to jest warte?

Autor: Krzysztof Książek <mr_rysiu_at_go2.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 17:09:41 MET DST

Dnia 2004-10-14 08:16:38 Rafal Jankowski napisał(a) w wiadomości
<news:Pine.LNX.4.56L0.0410140811330.32435@www.doraco.com.pl> co
następuje:

> Praktycznie wszystkie opinie jakie czytałem na
> grupach o Air2net były złe, ale też były to w większości wiadomości sprzed
> ok. 2 lat. Czy od tego czasu coś się zmieniło na lepsze, czy dalej jest to
> samo?

Łącze 128 kbps z 64 kbps CIR. _Nigdy_ nie widziałem na nim 128 kbps.
Prędkości osiągane to 10 - 11 KB/s. Ostatnio miałem przyjemność
dowiedzieć się, że dział techniczny pracuje tylko poniedziałki - piątki.
Łącze nie działało przez cały weekend, awaria została naprawiona dopiero
w poniedziałek koło południa.

Nie chce mi się sprawdzać jaką teraz mają ofertę dla użytkowników
indywidualnych. Kiedyś dawali łącze do 512 kbps. Chyba musieliby mi
dopłacić, żebym się na to zdecydował.

Pozdrawiam,
Krzysztof Książek

PS. To łącze, o którym pisze, wymieniane będzie właśnie na Neo+. TPSA
zrobiła przyjemną promocję dla placówek edukacyjnych.