Re: TP SA Nowa oferta

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 14 Oct 2004 - 00:02:17 MET DST

Mateusz Swatek wrote:

> znam ale nie uzywam - bo nie lubie

Ja też nie lubię - np. ciepłej wódki. Czasem jednak nie ma pod ręką
zamrażalnika i co mam zrobić?? :)

> moj wybor - czyz nie ?

Tak, ale miej wzgląd na innych, nie tylko na własny koniec nosa :)

> a rozmawiales z kims z tpsa kto Ci powiedzial ze ta kwota jest
> nienegocjowalna ?

Odejmując 20% (zakładane chyba maksymalne widełki negocjacji) tak czy owak
daje to 9,6 kPLN.
Inna sprawa, że mój tepsiany - za przeproszeniem - opiekun biznesowy w ogóle
nie wie, o czym ja do niego próbuję rozmawiać.

> GTS cennikowo za 10 mbit to pewnie z 18 000 ma ...(Global transit)

Cennikowo, to obecnie GTS nic nie ma. Ceny for public zginęły z ichnego WWW
jakieś chyba pół roku temu - szkoda. Ponieważ umowa z GTS zobowiązuje mnie
do poufności, powiem tylko, że bazowa oferta dla mnie na 10 Mbps - jeszcze
bez targów - oscylowała w dużym pobliżu kwoty, o której mówię zdanie
wcześniej.

BTW, abstrahując od "układu odniesienia" cały czas pamiętajmy, że pełne,
operatorskie łącze 10 Mbps ze wszystkimi brandzlomatami da się kupić w
Poznaniu za kwotę poniżej 6kPLN. :)

--
TOM
AS33868 MAN Administrator