Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Przemysław Dębski <po_zboju_at_go2.pl>
Data: Wed 13 Oct 2004 - 10:05:58 MET DST

Użytkownik "Jakub Żukowski" <jakub.zukowski@NOSPAM.gmail.com> napisał w
wiadomości news:ckh2bp$70l$1@korweta.task.gda.pl...

> O warezach słyszałeś?

Takich ogólnodostępnych ? Nie słyszałem.

> Nie, to jest opracowanie _ile_ filmów 700MB można ściągnąć.

Tu masz rację.

> TP robi także czasem opracowanie w akim czasie można ściągnąć płyte 700MB
na dysk i nie ma
> tam mowy o żadnych peerach, gdyż to co mówisz jest bez sensu. Proponuję
EOT.

Nie wiedziałem, że tp tak bardzo liczy się z tym co mówię :)

> Jeśli tak krytykujesz tp (które moim zdaniem działa fantastycznie) to
> proponuję przetestowanie innych łącz o podobnych parametrach i podobnych
> cenach.

A gdzie ja krytykuję tp ? :) Polemizuje z: "czas ściągania filmu z przed
premiery (700MB) = czes ściągania dowolnego filmu (700MB)". Ale jeśli tak
bronisz tp (którego wcale nie atakuję) to proponuję przetestowanie innych
łącz o podobnych parametrach i podobnych cenach..

Na post po zbóju zaprosił
P.D.