Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami [odgrzane]

Autor: maciek kanski <nie.dorobilem_at_sie.maila>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 16:09:51 MET DST

> normalne mechanizmy cisco + wlasny soft.
> wiecej nie moge napisac.
Ja mogę napisać, że nie działa:
#v+
Uprzejmie informujemy, że dla przesłanego zgłoszenia o naruszeniu
Regulaminu Świadczenia przez Aster City Cable Spółka z o. o.
z siedzibą w Warszawie usług dostępu do Internetu
(http://www.aster.pl/it_regulamin.shtml) nie znaleźliśmy potwierdzenia
w dostępnych nam logach systemowych.
#v-
niestety ja skasowałem już rzeczone źródła dla 212.76.39.240, bo i tak tego
nie zablokuję. Mogę zapewnić, że nie oszukuję, datę mam poprawną, nagłówki
wysyłam metodą cut&paste więc nie może dojść do omyłkowego ich
zmodyfikowania. A Wy nie umiecie jednak stwierdzić, który z klientów waszego
NATa siepie wirusami, spamami i innym syfem. I niejako jesteście dla mnie
problemem internetu (mimo, że prywatnie korzystam z waszych usług)

Pozdrawiam

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?