Co sie dzieje z pl.praca.oferowana..

Autor: krzyss <krzyss_at_NOSPAM_Xkrzyss.com>
Data: Tue 12 Oct 2004 - 08:54:36 MET DST

Hej
OD piatku probuje wyslac tam ogloszenie ze szukam czlowieka do pracy
wyslalem juz je 6 razy i nie ukazalo sie ani razu. Aktualizacje sa
bardzo skape, i moje ogloszenie nie pojawia sie. Czy ktos wie czemu tak
sie dzieje ? Tresc ogloszenia napewno jest dobra i zgodna z kanonami
panujacymi na tamtej grupie bo wzorowalem sie na wielu ogloszeniach
ktore tam sie pojawily. Gdzie interweniowac albo gdzie sprawdzac
dlaczego moje ogloszenie nie pojawia sie ?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.

--
===---=== krzyss vel Qkill ===---===
---===---  www.krzyss.com  ---===---