Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Mon 11 Oct 2004 - 18:41:28 MET DST

Witam,
> ckbnl4$bf3$1@atlantis.news.tpi.pl
Sorry, ale rozbawiła mnie twoja wypowiedź. Załóżmy, że mam jeden peer, niech
będzie nim sunsite. Powiedz mi teraz, czy gdy będzie na nim np Johny English
oraz film który jeszcze się nie ukazał to JE ściągnie mi się szybciej? Dane w
tabelkach masz podane, przy założeniu maksymalnych transferów więc proszę mi
nie pleść takich gupot.

--
Jakub 'Venom' Żukowski
mobile: (+48 502) 819 219