Re: Monopolista sie kruszy :)

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 10 Oct 2004 - 02:43:15 MET DST

Sun, 10 Oct 2004 00:30:10 +0200, użyszkodnik  --- ! daNuta ! ---
<danuta@konto.pl> napisał:

> Znaczy futszaK-Tele-Net na szeroką skalę ;-)) No może w końcu Telekobyła
> będzie miała godną konkurencję...

może nie na szeroką ale na wystarczającą żeby nie brać poważnie tych
co to ciągle im źle bo TPSA oferuje taką czy inną nerwostrade że
monopol, psy latają na niewłaściwej wysokości, nadmierne
promieniowanie czy zbyt mała liczba plam na Słońcu

--
futszaK
598339018 887233199