Re: Problemy z eNom

Autor: Wiesiek <roxik_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 11:52:27 MET DST

On 08 Oct 2004 09:29:01 +0200, Przemyslaw Frasunek
<venglin@freebsd.lublin.pl> wrote:

>Sprawa z domena zarejestrowana na moje dane nie stety nie wyjasnila
>sie. ICANN nic w tej sprawie nie zrobil, nawet nie odpisal.
Nie wiem czy ICANN cos na ten temat ci pomoze.
To w sumie sprawa dla tego registranta ktory umozliwil taki wpis.
Skad ICANN ma wiedziec czy dane sa poprawne czy nie ?

Z innej strony. Czy nie dziala procedura odzyskania hasla?
Moze ktos ci konto zabral i pozmienial male na swoje.
Sugerowal bym wtedy transfer domen oraz wnikliwa analize konta
bankowego. Skoro mowisz ze ktos pod ciebie zakupil domene uzywajac
twoich danych, to i moze karty tez uzyl.

Ja dawno ucieklem z enomu jak to przeczytalem:
http://cert.uni-stuttgart.de/archive/vuln-dev/2002/01/msg00251.html
Ale to juz dalsza bajka.

--
Wiesiek