Re: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!

Autor: porzeraczmuzguw <pozmu_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 19:36:55 MET DST

Wed, 29 Sep 2004 23:29:21 +0200, kamil kapturkiewicz <horizn@wp.pl->
in msg <cjf9bg$roc$1@81.210.96.100> wrote:

>ja .pl mam w onecie a .com w godaddy i nie powiem zebym mial powody do
>marudzenia.

o onecie to nic nie wiem, ale godaddy też nie jest firmą godną
polecenia... chciałem kiedyś do nich przenieść domeny, niby super
ceny, dobre opinie, ale... jak poszukałem trochę głębiej, to okazało
się, że oni też nie są tacy cacy, są problemy z przeniesieniem domen
od nich, potrafią pobierać opłaty za dodatkowe usługi itp. itd....

Pozdrawiam,
Andrzej