Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...

Autor: Vik <viknet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 11:04:15 MET DST

> Dosyć ciekawa rozmowa wywiązała się między mną a adminem sieci która
> bierze łacze od pewnego dostawcy Internetu zwanego potocznie tak jak
> moja xyfka :P
>
> Na moje zapytanie dlaczego nie nowy Polpak który jest tańszy padały
> różne ciekawe odpowiedzi a to to a to śmo, że polpak ma gorszą
> zagramanice (bzdura powielana od lat pochodząca z czasów kiedy cały
> TPNet wisiał na TeleGlobe do USA).
>
> Kiedy argumenty już się skończyły wyszła naga prawda - TPSA nie
> funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
> [...]

jest wiele innych spraw wazniejszych jak cena, jak bys mial na glowie
zarzadznaie jakas wieksza siecia i koniecznosc zalatwianiem cokolwiek z tpsa
czy np z futuro to roznice zauwazyl bys odrazu
do tego dochodza reakacje na awarie,rekalamacje, ich glupi cir za kosmiczna
kase, nowy polpak nie ma wielu opcji np BGP a ewentu alny load balancing
jest jakis szczatkowy, jest wiele takich dodatkow
ktore powoduja ze roznic w cenia praktycznie nie widac, to tak jak bys kupil
wypasione auto z 5 letnim servisem za free z klima i wszelimi bajerami za 50
tys, a sasiad z boku mowil ale frajer ja kupilem takie same auto bo przeciez
kolor sie zgadza za 30tys ale ze ma tylko z wazniejszych opcji jedna
poduszke to szczegol.

Pzdr
Viking