Re: ostrzezenie przed cyfra +

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 13:50:11 MET DST

On 2004-09-30, futszaK wrote:
> zdecydowanie jestem przeciw, nie lubie jak ktoś ma decydować czy moje
> posty idą czy nie idą na grupe

Tym kimś jesteś Ty. Albo piszesz zgodnie z tematyką grupy,
albo nie piszesz.

> takich grup dla zasady nie czytam i zresztą nie tylko ja

"Ja i wujek Stasiek".

Przy sensownych warunkach byłabym za moderacją. Połączoną
z publikowaniem tutaj (raz na tydzień?) skrótu opisu grupy
(<http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt>).

--
////)))              Don't mud-wrestle with a pig. You'll both get dirty  :
//|-O-O  )                                          and the pig loves it. :