Re: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 13:17:16 MET DST

Wed, 29 Sep 2004 21:07:20 +0200, użyszkodnik "DJ"
<dj@PRECZZESPAMEM.post.pl> napisał:

>Kilka dni temu Joanna Mazur z tej wspaniałej firmy po raz kolejny obiecała
>mi, że pieniądze "już wychodzą". Sprawdzałem właśnie konto i oczywiście nic
>nie ma. Radzę wszystkim omijać tę firmę szerokim łukiem!!!.

tanio to można kupić telefonik na allegro, ale domeny się rejestruje
albo bezpośrednio albo za pośrednictwem dużych dostawców nawet jeśli
by miało być drożej, przynajmiej mam gwarancje że nazwy domeny mi nikt
nie podkradnie po drodze

--
futszaK
598339018 887233199