Re: [być może NTG] BeeProvider - uwaga na oszustów!

Autor: Marcin 'golish' Goliszewski <golish_at_sdf-eu.org>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 10:29:20 MET DST

Hey! Look what DJ wrote:

> Taaaa... A napiszesz mi pozew o wydanie nakazu zapłaty? Bo pierwszy lepszy
> adwokat łyknie za to kilka stówek, a do oni wiszą mi 120, więc jak nic wyjdę
> na swoje.

O postępowaniu uproszczonym słyszał? Po co Ci jakiś adwokat, skoro
napisanie pozwu sprowadza się do wypełnienia kilku rubryczek w
odpowiednim formularzu (czy może maksimum dwóch formularzach) i wysłaniu
tego do sądu? Temat jest bardzo prosty do wyguglania. W ogóle zdobyć
wyrok jest bardzo łatwo, ale z jego egzekucją przy takich kwotach bywa
różnie...

--
 /---  Marcin  Goliszewski  ||   Immortality is the   ---\
<=     <golish@sdf-eu.org>  ||   only fate which is      =>