Re: modem zrywa neo

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 10:15:11 MET DST

> Pamiętnego dnia 28-09-2004 00:44, ktoś znany(a) jako
> dvbmaster@autograf.pl raczył(a) napisać:
> (...)
> (...)
> Jak juz zostalo powiedziane NTG. Przejdz na alt.pl.neostrada.
> Czesto przydatne jest google.pl. Wystarczylo wpisac trzy zdania i oto
> wynik http://42.pl/url/8Rm

-Jak ja lubie takie odpowiedzi "poszukaj na googlach"

> A swoja droga musisz byc niezly mastah skoro uzywasz takich slow jak
> stery i virole ;)

- lol

A teraz poważniej. Rozwiązania problemu nie znalazłem (na googlach) chociaż
przeczytałem tysiące postów z grupy alt.pl.neostrada. To że łaty na winde (mam
komplet, aktywacje i service packa) łatki na via, wył. oszczędzania energi na
USB. Dodam jeszcze że robiłem format i system postawiony od nowa (niestety nie
pomogło)