Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: VoMi7 <vomit_at_NOSPAM-cpr.altanet.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 13:29:20 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

> Dokładnie tak, dodam też, że nie trzeba od razu wywalać mnóstwa pieniędzy na
> router CISCO z obsługą BGP, można sobie poradzić za pomocą stabilnego,
> przyzwoicie silnego PC-ta z np. FreeBSD plus Zebra czy inna Quagga Routing
> Suite na pokładzie :)

no nic pierwsze zabiegi juz wykonalem mysle ze do konca nastepnego
tygodnia bede miec konkretne informacje handlowe.

sprawy techniczne to zaden problem niestety strasznie miesieczne oplaty
musze kontrolowac moja firma jest na etapie bardzo duzych inwestycji i
kazdy grosz sie liczy ;-( a spodziewany przychod to dopiero za jakis rok
dopiero :-(

--
VoMi7