Re: Crowley - Profesjonalna Firma :-)

Autor: Michal Gawrylczyk <michal.gawrylczyk_at_gts.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 12:57:52 MET DST

Tomasz Śląski wrote:

> OK, ale punktu widzenia klientów, którzy płacą u Was nadal b. wysokie
> stawki, można takie akcje w ten sposób zinterpretować. W takim razie,
> erhm... cóż, czekam w takim razie na propozycję aneksu do umowy :)

Skoro tak mowisz, to wlasnie swiadczy o tym, ze ze strony klienta mozna
to tak interpretowac. A ja chcialem wlasnie zaznaczyc ze jest to niepoprawna
interpretacja, bo sprawa jest zupelnie normalna.

A aneks do umowy? To ja jestem nieodpowiedni dzial i na dodatek nie
ten oddzial ;-)

> A to oczywiste :) Ale w słupkach sprzedaży prezentuje się (prezentowało
> się) nieźle, right? :)

Pewnie tak ;)

Pozdrawiam!