Re: Gigantyczne reklamy

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 21:04:33 MET DST

Użytkownik "Jakub Żukowski" <jakub.zukowski@NOSPAM.gmail.com> napisał w
wiadomości news:cj1a6f$ah8$1@korweta.task.gda.pl...

> Sorry, ale nie jedna firma moglaby sie od tp wiele nauczyc. Nie mow jaka
> to tp jest be i w ogole - ceny jakie sa aktualnie, sa cenami dobrymi,
> obsluga techniczna takze jest good. Ale to juz OT.

Ale mówisz o najbardziej obecnie promowanej usłudze, czy o całokształcie ?
Bo ja współpracuję z Tepsą na bardzo wielu płaszczyznach i mówię szczerze: z
powodu tego co się ostatnio dzieje dostaję już ciężkiej kurwicy. Mówię o
dysproporcji pomiędzy budowanym wizerunkiem tej firmy, a praktyką, przy
której blednie dualizm bolszewickiej propagandy.
Zresztą w wolnej chwili rozwinę temat na polipie. Myślę, że będzie to
ciekawy przyczynek do dyskusji pt. "Nowe Prawo Telekomunikacyjne, a
rzeczywistość".

--
Z#