Re: Gigantyczne reklamy

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_[no_spam>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 12:49:46 MET DST
Message-ID: <cj0u4o$141b$1@link.cn.net.pl>

user Michał "Kaczor" Niemczak <kaczeu@o2.pl> naskrobal:

> On 9/23/04 7:27 AM, futszaK wrote:
>
>> ...wtedy do systemu ląduje adnotacja "trudny klient" i później
>> odpowiednio traktowany tj.regulaminowo :P
>
> To nie jest problem klienta, bo każdy ma prawo domagać się tego, za co
> płaci. Takie zachowanie świadczy tylko i wyłacznie o adminie
> ("regulaminowo" powinieneś ująć w cudzysłów - obaj wiemy co to znaczy

Ot wlasnie mądrze powiedziane. Każdy powinien domagać się tago za co
płaci. Problem pojawia się wtedy kiedy "klient" nie wie za co płaci bo
nie czytał umowy bądź jej nie rozumie. Przykladowo "klient" kupuje
usługe Neostrada w TP S.A. za którą płaci. Tylko że taki "klient" nie
wie, że ta usługa nie posiada żadnych gwarancji. Czyli teoretycznie może
nie działać internet ważne żeby modemy się widziały i to już jest
podstawą do naliczenia opłat. I tak jest w każdym przypadku gdy łącze
kosztuje "drobne pieniądze". Za gwarancje niestety ale się płaci i to
sporo kasy.

-- 
Jaroslaw Druzbinski
----------------------------------------------------------------------
Stowarzyszenie Amatorskich Sieci Komputerowych "Connect Networks"
ul. Pilsudskiego 52, 42-400 Zawiercie tel. 032 6721379 od 16:oo-19:oo
http://www.cn.net.pl, news://news.cn.net.pl, info_at_cn.net.pl
----------------------------------------------------------------------
Nie nawidze spamu. Jezeli nie wiesz co chcesz napisac to nie pisz.
----------------------------------------------------------------------
Received on Fri Sep 24 12:50:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Sep 2004 - 13:40:04 MET DST