Re: Czy to kolejny łańcuszek...

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 21:22:14 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004 21:02:54 +0200 I had a dream that Myshaaa <MyshaaaTO@WYTNIJvp.pl> wrote:
>:Wirusowi chodzi tylko o rozmnażanie się.
> Ale za pomoca gg?
> Jak to działa?
> Czy on infekuje komputer na którym zostanie odczytana ta wiadomość?

Działa to tak: user dostaje wiadomość o chorym dziecku, wzrusza się,
jedynym możliwym działaniem, by pomóc temu dziecku jest wysłanie tego
maila, posta, wiadomości itp w maksymalnej ilości.

Wirus do rozmnażania potrzebuje ludzi, ich dobrej woli oraz sporo
naiwności.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres