Re: Czy to kolejny łańcuszek...

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 20:52:20 MET DST

On Wed, 22 Sep 2004 20:41:22 +0200 I had a dream that Myshaaa <MyshaaaTO@WYTNIJvp.pl> wrote:
> "7 czerwca 2001 19-letni Michal mial wypadek samochodowy. W wypadku
> nie odniósl zadnych powaznych obrazen, lecz w trakcie rutynowych badan
> nagle zaslabl. Po zrobieniu dokladnych badan okazalo sie, ze Michal ma
> bialaczke. Bialaczka Michala nie jest ostra, lecz konieczny jest
> przeszczem szpiku kostnego. Odpowiedni dawca juz sie znalazl, lecz
> jest to kosztowna operacja. Rodzice Michala zdolali zebrac 140 000 zl,
> lecz potrzebne jest jeszcze 30 000 tysiecy zlotych. Kwota ta jest
> mozliwa do zebrania tylko dzieki waszej pomocy. Wystarczy, ze
> [...]

To polska odmiana amerykańskiego wirusa mailowego.
Nikt nie płaci za wysyłanie wirusów.

Zauważ, że w tym mailu nie ma żadnych konkretnych danych - żadnego
miasta, nazwiska, numeru konta, nic a nic. Wirusowi chodzi tylko o
rozmnażanie się.

Na stronie www.gadugadu.pl nie ma jakoś żadnej informacji o płaceniu za
przesyłanie wirusów.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres