Re: Neo w zasobniku systemowym

Autor:  --- ! daNuta ! --- <danuta_at_konto.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 19:55:55 MET DST

begin 8 Adam Wysocki wrote:

>> begin 0 Adam wrote:

> Co to za śmieć?

Doczytaj sobie w Googlu co to jest wrotka.

> A ty przewrażliwionym, złośliwym (begin jako wrotka) trollem

Raczej kiepski z ciebie terapeuta, bo żadne z powyższych.

> zamiast wyładowywać frustrację na newsach idź na spacer?

Frustrację? Od kiedy pasek zadań i zasobnik w Windows stanowią problem
Polskiego Internetu? Tobie widzę też przydałoby się przeczytać ze
zrozumieniem opis polipa.

--
Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.5.5, OE-QuoteFix,