Re: Jak zerwać umowę z Crowleyem?

Autor: ekala <ekala_at_pf.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 08:53:48 MET DST

Użytkownik "VoMi7" <vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> napisał w wiadomości
news:cifn6n$3lv$1@inews.gazeta.pl...

opieprz ich porzadnie jak zaczeli opierdzielac sie w jakosci swoich
uslug. u mnie poskutkowalo przedstawilem konkretne oferty z innych firm
jakie dostalem automatycznie wiekszy rabat i od 2 miesiecy nawet na
chwilke mi lacze nie zgaslo ;-)

ale ja chce zerwac z nimi umowe - kwestai tylko ze w regulaminie maja zapis
ze "operator moze dochodzic kary umownej za zerwanie umowy" jezeli "moze"
tzn ze nie musi ale ja nie wiem jak oni zareaguja a moze ktos mial podobny
przypadek i udalo mu sie zerwac umowe nie placac tej beznadziejnej kary
ekala