Re: Jak zerwać umowę z Crowleyem?

Autor: Maciej Przyboś <maciejp_at_interecho.com>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 03:48:10 MET DST

> Chce zerwać umowę z Crowleyem i skorzystać z usług innego dostawcy.
> Czy ktoś obronił się przed paragrafem 2 pkt. 3 ich regulaminu, który mowi
> karze za zerwanie umowy?
Jest kilka sposobow:

1. Czy wywiazuja sie z umowy - jesli masz CIR a nie da sie z lacza wydusic
jego max i pingi skacza do 2-3 sekund to maja problem (ja tak zerwalem
umowe)

2. Przenies lacze do takiej lokalizacji gdzie nie maja zasiegu

3. Zmiejsz przepustowosc na minimalna mozliwa i zaplac z gory do konca
cyrografu.

Maciej