Re: nowy polpak

Autor: Sroka <sroka_at_inp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 00:35:21 MET DST

Witam,

> dostałem dzisiaj oferte od tpsa i jest w niej zdanie:
> "
> W ramach Usługi do routera brzegowego sieci szkieletowej POLPAK zestawiane
> jest łącze o przepustowości gwarantowanej równej szybkości dołączenia."

Tak ale w cenniku pisze ze szybkosc podlaczenia jest powiedzmy "DO 2 Mbitow"
czyli CIR tez jest tez DO 2Mbit a nie = 2Mbity. W sumie roznie to mozna
interpretowac, jestem ciekaw jaka bedzie interpretacja milej Pani z obslugi
gdy zglosze ze transfer jest polowe mniejszy niz powinien, ale czas
pokaze...

Pozdrawiam, Tomasz Sroka.