Re: zmiany DNS TPSA

Autor: operator <operator_at_nq_NO_SPAM_.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 21:29:09 MET DST

Marcin Szczygielski wrote:

> Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

> No masz rację.
>
> Chyba z tym pismem które dostałem wczoraj to lekko się spóźnili..
>
> Ot cała nasza TP SA.

Ja dostałem to info w połowie lipca mailem, niezależnie w dwóch
lokalizacjach w dwóch częściach kraju.

Przynajmniej w jednym wypadku wysłane i na adres "ogólno-firmowy"
(poczta@... - publikowany na stronach) i na mój, pewnie wyciągnięty z
CRMa albo z rekordu tech-c domeny.

Poza tym pani dzwoniła do mnie na komórkę (wyciągniętą na pewno z CRMa)
koło środy w tym (kończącym się) tygodniu.

Tak że ode mnie wyjątkowo zbierają pochwałę.