Re: Neo w zasobniku systemowym

Autor: Jakub Zukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.venomski.com>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 22:46:34 MET DST

Witam,
> wlasnie zainstalowalem neostrade i wkurza mnie, że nie można standardowo
Neo
> wrzucić do zasob. systemowego, żeby mi nie zajmowala paska!!! Pewnie to
juz
> przerabiane było, ale prosze b. o pomoc. Bardzo prosze...
Jeszcze 2 dni temu sie z tego smialem, jeszcze wczoraj patrzylem na to z
przymrozeniem oka, ale dzis juz nie moge. Czy Wy mozecie zagladac albo do
opisu grup albo przynajmniej jelsi juz wpisujecie w wyszukiwarkach grup cos,
to wpisujcie neostrada... Co to do cholery jasnej ma wspolnego z problemami
internetu? Juz Ci pomoge czlowieczku bo widze, ze jestes zmeczony
poszukiwaniami polipu i pisaniem messages`a. fut alt.pl.neostrada!

--
Jakub 'Venom' Żukowski
mobile: (+48 502) 819 219