Re: nowy polpak

Autor: vnull <vnull_at_NOSPAMpcnet.com.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 13:38:05 MET DST

Ryz wrote:

> I jak sie sprawuje nowy polpak ? jestem rowniez zainteresowany jego kupnem
> lecz jeszcze sie zastanawiam.
mam starego polpaka i mam dsla...

> Ciekaw jestem czy pingi beda nizsze niz na DSLach z tepsy czy mniej wiecej
> to samo ?

i teraz tak traceroute -I www.tpnet.pl (czyli przez polpaka ) oraz
traceroute -I -s ipek_dsla www.tpnet.pl ( czyli przez idsla ) idzie ta sama
sciezka... pingi porownywalne ... ale juz ruch np do w3cache.tpnet.pl
polpakiem idzie ta sama sciezka ( szybko nawet - z poznania do bydgoszczy z
bydgoszczy do wawy ). idsl'em zas idzie z poznania do szczecina , do
gdanska, do olsztyna i do wawy dopiero... i nie jest to chyba chwilowe bo
sprawdzalem 3 razy w ciagu tygodnia. oczywiscie pingi dluzsze itd.

ps. jak zamontuja nam nowego polpaka to tez sprawdze :D

--
Jakub Wartak
-vnull