Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P

Autor: Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 16:17:58 MET DST

On 8 Sep 2004 11:05:44 +0200 januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote:
> PKP ma swoje kabelki, Sieci Energetyczne maja swoje kabelki, po za tym
> mamy XXI wiek i w zasadzie kabelki nie sa juz dzisiajtak bardzo istotne
> jak pol wieku temu ;)

Wiem coś o tym, bo właśnie nadaję z miejsca połączonego przez radio. Słabo to
działa, bo tłok w eterze. Od paru miesięcy mam też do wyboru połączenie przez
kabel. Do wyboru jest TPSA.

R.

--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się