!! Internet bezprzewodowo ??

Autor: Paweł Sarzała <sarzalap_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 10:49:24 MET DST

Witam grupowiczow

Moze to NTG ale prosze o wyrozumialosc.
Mam taki problem a wlasciwie pytanie. Mam w domu staly dostep do
internetu. Kupilem laptopa i chcialbym podlaczyc internet bezprzewodowo.
Wiem ze jest taka mozliwosc lecz nie wiem jak to wykonac technicznie ?? Co
trzeba kupic zeby to zadzialalo ?? Prosze o ile to mozliwe o polecenie
konkretnych nazw i modeli akcesorii ktore beda do tego potrzebne i bede
musial kupic

Z gory dziekuje.

--
      Paweł Sarzała