Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P

Autor: Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 11:01:42 MET DST

On Mon, 6 Sep 2004 17:21:03 +0200 tm <msft@interia.pl> wrote:
> Teoretycznie - nie, praktycznie - tak.
> http://nt.interia.pl/news?inf=539318

Artykuł uznaje zasługi TPSA w rozwoju polskiego internetu, zwłaszcza dostępu
przez stałe łącza, ale wg mnie to jest taka zasługa, jak tego górala, co
uratował życie Leninowi ("A gdym go tak ciupazecką?"). Nikt inny nie ma dostepu
do infrastruktury kablowej budowanej przez pół wieku z naszych podatków,
konkurencja jest bardzo utrudniona.

R.

--
Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się