Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P

Autor: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <barmierz_at_wytnij-to-post.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 09:49:10 MET DST

On 8 Sep 2004 07:10:30 +0200, januszek <januszek@polska.irc.pl> wrote(a):

> Jest jak piszesz, neo ma limity idsl nie ma limitow. [...]

Nie do końca tak jest, ponieważ usługi te nie są skierowane do tych
samych odbiorców. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale IDSL jest usługą
wyłącznie dla firm, ponieważ aby móc z niej korzystać, należy posiadać
REGON.

Trudno więc założyć iż przeciętny użytkownik domowy, gdy zechce
mieć dostęp z TPSA bez limitu przesyłu danych, przejdzie sobie po
prostu z Neo+ na IDSLa.

Czy zatem pojawi się droższa Neostrada bez limitu (lub z limitem na
dużo wyższym poziomie) dla bardziej wymagających użytkowników ?
IMHO to tylko kwestia czasu.

pozdrawiam, B.