Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P

Autor: parys <parys_at_pozman.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 01:02:03 MET DST

tm napisał(a):

> Bardziej chodzi o te limity, a zdanie o cenach znalazło się tam jakoś
> nieszczęśliwie (wg mnie), bo bez pełnego kontekstu jest nieprawdziwe.
>
> Co do limitów to jestem pewny, że w niedługim czasie zobaczymy w ofercie
> *również* propozycje bez ograniczeń, bo tak poprostu jest w Europie, a
> TP "papuguje" wszystko stamtąd :).

hmm a to nie sledzielm zbyt dokladnie regulaminow i cen, ale chyba to
bedzie tak, neo z limitami a i-dsl bez limitow? zgadlem?
jesli tak to jest wybor, i takim to sposobem tepsa zalatwia osiedlowki
gdzie na neo wisi n-komputerow "nielegalnie"

parys

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip