Re: Pietnuje Microsofta

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 21:03:35 MET DST

Osoba podpisana jako Rafal Jankowski <rafj@doraco.pl> w artykule
<news:Pine.LNX.4.56L0.0409061300160.4157@www.doraco.com.pl> pisze:

> Ale chodzi o usenet i hierarchię pl.*?

Nie. O Google.

> Jeśli tak to to jest chyba jakieś
> zadanie z gwiazdką, bo żadnej dyskusji na temat (nie)działania gophera w
> IE jakoś nie udało mi się znaleźć. Możesz coś zacytować?

Żeby od razu dyskusję. Może trzeba było szukać świstaka i nie na grupach
comp. W każdym razie nie przypominam sobie żadnej afery, tylko ubolewania,
że stworzonko umarło. Zresztą zapytaj jakiegoś MVP, oni lepiej powinni
pamiętać.

> Co do tego zgoda, ale firma softwareowa produkująca wiodący system
> operacyjny dostarczany z najpopularniejszą przeglądarką powinna się
> chyba przyrówwnywać do najlepszych.

Czyli do kogo? Do samych siebie? We are the leaders, wait for us?
Bardziej serio - chwilowo nie ma możliwości sprawdzenia na jakimś Linuksie
live, czy gopher działa w Konquerorze i Mozilli, a Opery nie mam pod ręką.
Po Safari teraz nie pójdę, ale to powinien wiedzieć WO, stąd cross+FUT
pl.comp.os.advocacy, gdzie właściwie od początku powinien znajdować się
ten wątek...

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)