Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 12:19:11 MET DST

gadacie o czyms co nie ma sensu.

uwazam ze nask zbytnio szaleje - np. domeny miejskie

afera np. www.warszawa.pl (polecam whois www.warszawa.pl )

kazdemu to miasto kojarzy sie ze stolica jednak ktos kto ma ta domene moze
zrobic na niej co zechce.(skep lub burdel !!!) Dlaczego domena nie jest w
rekach urzedu miasta?

kolejna sprawa - jak to jest ze za sub domene miasta musze placic naskowi ?
 przyklad ? - dlaczego domeny miejskie sa w posiadaniu nasku?? dlaczego
kwitki za subdomeny miejskie musze wysylac do nasku ? czyzby informatyk w
raytuszu czy urzedzie nie umial wlaczyc binda????

..hah !!!!!!! no i zdziwko piszac tego posta i robiac whoisa nagle urzad
miasta stal sie wlascicielem domeny o ktora walczylem;-)))))))))))))))))

nie uwazam ze to zle ze nask ma w opiece tyle domen - bo jesli miasto nie ma
informatykow to niech robia to lepiej inni - choc wydaje mi sie ze powinny
byc jakies przepisy regulujace to nazwenictwo domen w polsce .. no i wielu
informatykow znalazlo by prace.

(obliczylem ze jesl;i 1 subdomana kosztuje 50zl/rocznie dla nasku to pewne
miasto traci rocznie okolo 25000 zl - niby to nie jest malo ale miast
jest.....wiele)

nie wiem moze sa potem jakies umowy o ktorych nie wiem nic w tej chwili

domena przykladowa torun.pl - nalezy do - nie sobie kazdy sprawdzi -
przecietny internauta - kttory chodzil torche po internecie i wie ze na
koncu w adresie pl to polska to sobie wymysli ze www.torun.pl to strona
torunia - ale wlasciciel - uniwerek.
(w urzedzie komputerow nie maja.....czy informatykow.....taka bieda???)

wydaje mi sie ze to nie wina nasku a wiana aparatu zarzadzajacego - a nask
korzysta ;))

ps. ciekawe za ile moge sobie kupic www.polska.pl ????????????