Re: FAKTORYZACJA --- SZUKAMY CHETNYCH DO LICZENIA!!!

Autor: Tomasz Torcz <zdzichu_at_irc.-spamu.nie.chce-.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 21:16:02 MET DST

 Dzięki, , za post o treści:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Faktoryzacja

 Nie o to pytałem. Natomiast jak już jesteśmy przy Wikipedii:
http://pl.wikipedia.org/wiki/ElGamal

#v+
jeden z dwóch najważniejszych systemów kryptografii asymetrycznej
(drugim jest RSA).
#v-

 oraz

#v+
Na koncepcji ElGamala jest też oparta kryptografia krzywych
eliptycznych
#v-

 No i oczywiście
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliptic_curve_cryptography

#v+
Proponents claim that ECC can be faster and use smaller keys than older
methods -- such as RSA
#v-

 Chyba faktoryzacja klucza RSA za pomocą krzywych eliptycznych to
nieporozumienie.

--
Tomasz Torcz                 Morality must always be based on practicality.
zdzichu@irc.-nie.spam-.pl                -- Baron Vladimir Harkonnen