Re: Co się dzieje z neostradą?

Autor: Tomasz Torcz <zdzichu_at_irc.-spamu.nie.chce-.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 22:40:46 MET DST

 Dzięki, Piotr, za post o treści:

> Optymista. Że ludzie bezmyślnie nie blokują wszystkich ICMP.

 Niestety wiem, że tacy geniusze się trafiają. Ale w tym wypadku mowa o
pierwszym hopie za komputerem użytkownika, jeśli ktoś sobie zablokuje
ICMP od własnego routera to sam sobie stwarza problem.

--
Tomasz Torcz                 "God, root, what's the difference?"
zdzichu@irc.-nie.spam-.pl         "God is more forgiving."