Re: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)

Autor: Nigel <nigel_at_RoadToTrashAt.risp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:31:40 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak@post.pl> napisał w wiadomości
news:brb8j0l1kmgq9mgd0bgja74ade94cv6v11@4ax.com...
> Można by rzecz NARESZCIE, TPSA zaczęła porządkować rynek usług
> dostępowych, czyli:

<c!ach>

o ile jestem zaskoczony nową ofertą tp, to uwazam ze kolega dobrze mowi.
mimo wszystko, dobrze by bylo gdyby limity byly wieksze chociaz
8/10/15 GB albo 10/12/15 GB... a tak, ma sie wrazenie ze moze jednak
tego limitu niestarczyc. "ból" pewnie jest tak duzy, bo spora czesc naszego
e-spoleczenstwa przyzwyczaila sie... do pelnej uzytecznosci lacza czy
dostepnosci wszelkiego rodzaju goodies.

z nieco wiekszym limitem, wieksza dostepnoscia [nadal w granicach
oplacalnosci] i dobrą jakoscia neo128 i neo512 mogloby
przysporzyc tp wiecej klientow i zyskow -
bo ceny ich są juz w miare strawne - niz przymusowe sciaganie
ludzi na idsl.

byc moze jednak [co jest tez bardziej prawdopodobne] marketingowcy tp wiedzą
co robią...

[ktoryby za dostepnosc neo lub sdi podziekowal]