Re: Co się dzieje z neostradą?

Autor: spider <spajder78_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:23:16 MET DST

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar2.precz.ze.spamem@o2.pl> napisał w
wiadomości news:ch0bku$ocf$1@news.onet.pl...
> Ponieważ ja w tej firmie robię dopiero od marca, to nie bardzo mam
> pojęcie jak ta sieć została położona, gdyż dokumentacji do sieci nie ma.
> Jedyne co mogę teraz powiedzieć, to tyle, że 7 komputerów działa za natem,
> jeden jest podpięty za pomocą USB do routera i jest widziany pod adresem
> zewnętrznym.

masz w sieci 8 kompow, jeden router i potrzebujesz do tego dokumentacji ? :)
od marca ci sie jej nie udalo rozgryzc? jestes tam adminem czy sekretarką?
po pierwsze sprawdz czy masz na routerze na sztywno wpisane DNS'y, najlepiej
jesli jest taka opcja to ustawic zeby router pobieral automatycznie lub
automatycznie + user defined.
Na stacjach roboczych za natem wpisac jeden adres serwera DNS adres twojego
routera w sieci lokalnej, a drugi najlepiej 217.98.63.164 powinien dzialac,
zreszta zawsze mozna poleceniem ping sprawdzic czy dana strona sie nie
otwiera z powodu nie dzialajacego DNS'a No i sprawdz MTU na routerze.