Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 08:12:34 MET DST

Gareth wrote:
> Z tego co pamietam wysylali pismo do kazdego posiadacza neo z informacja
> o przejsciu na 640. Jesli tego nie chciales trzeba bylo zglosic
> 'sprzeciw'. Jesli tego nie zrobiles oznacza to ze zgodziles sie na
> przejscie...

W prawie jest pojęcie "skutecznego doręczenia", ponieważ to pismo nie było
rozsyłane listem poleconym to niestety nie można uznać go za formalne
wypowiedzenie/zmianę warunków umowy.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-